Jā, virsraksts man izdevās diezgan tendenciozs, bet tieši tādus secinājumus var izdarīt no šī raksta par jauno starppilsētu autobusu pārvadājumu reorganizācijas likumu. Aizsedzoties ar ES regulām un uz ķap-ļap izstrādājot kaut kādu likumu ķeksītim, Satiksmes ministrija taisās sagraut jau tā diezgan vārgo sabiedriskā transporta tīklu.
Kaimiņvalsts valdības izsludinātā konkursa rezultātā uzvarēja vairākas firmas, kurām praktiski nekas nepiederēja. Īsi sakot, tās ar dempinga cenām izkonkurēja reālus autotransporta uzņēmumus. Rezultātā konkursa uzvarētāji nevarēja nodrošināt satiksmi, bet iepriekšējās autobusu firmas jutās apkrāptas. Tagad tās savas tiesības cenšas aizstāvēt tiesā. Jāpiebilst, ka Satiksmes ministrijas ierēdņiem patīk uzsvērt — paskatieties, cik labi reforma noritēja Igaunijā, tur neviena autobusu firma nav bankrotējusi.