Apollo nonesa klientu ugunsmūrus bez iepriekša brīdinājuma!

Kā informēja Core, tad nesen (iespējams pirms divām nedēļām) Apollo ir kārtējo reizi izgāzies savu klientu priekšā nonesot ugunsmūrus bez iepriekša brīdinājuma. Jāsaka, ka ir novērotas ciņas starp Lattelekom un Apollo. Apollo centīgi mēģina atvienoties no lielā Lattelekom kā atsevišķs uzņēmums. Protams, ka tas nepatīk Lattelekom’am un attiecīgi rodas dažāda veida jautrības. Dažas no tām tika aprakstītas Dreef saitā par to rozeti kuru nevar ievilkt Apollo, jo tas ir Lattelekom pienākums. Tagad nones ugunsmūrus…
Labumu šobrīd gūst trešās firmas, kas šos ugunsmūrus liek. Apollo paliek ar garu degunu.

10 thoughts on “Apollo nonesa klientu ugunsmūrus bez iepriekša brīdinājuma!

  1. Ibis

    Skataamies uz sho jautaajumu no cita redzes viedoklja:
    1)Apollo ir viens no stabilaakajiem un lielaakais ISP
    2)Zinot aizkulises – Apollo grib atdaliities no LTK, bet valdiiba LTK to neatljauj. Secinaam – nekaadas ciinjas vai konkurences tur nav 🙂
    3)Manaa liigumaa nav ietverts, ka Apollo mani nodroshina ar ugunsmuuri – liidz ar to nejuutos apvainots par to, ka mani par ugunsmuura noneshanu neviens nebriidinaaja – tas nebija Apollo pienaakums. Man zinaams uznjeemums, kas lieto Apollo ugunssienas pakalpojumus, nekas netika paartraukts.
    4)Dreef`a raxts par LTK ir pilniigs blekjis. Tas, ka pats nevar pievienot telefonu, kam jaanomaina paareja no vecaas “dakshas” uz RJ-11 vien ne par ko labu neliecina – fui :). Tas vien, ka meistars peec tam atnaaca pievienot telefonu, liecina par LTK augsto liimeni klientu apkalposhanaa. Starp citu LTK notiek arii jauno darbinieku apmaaciishana, kura izpaudaas atshuveejas personaa 🙂
    5)Ogreland internet pakalpojumus Ogree sanjem no Latneta, kam ir 2 Mbit linkas ar Riigu. No taa pasha barojas arii citas firmas, un vai tas ir daudz uz visu Ogri? Turpretii, tie, kas lieto Apollo pakalpojumus, tiek pie optikas Ogre – Riiga. 🙂 Secinaajumus izdariet pashi 🙂
    P.S. pods.lv ir sakariigs saits.

    Atbildēt
  2. mazafakaa

    Cik nu un kursh tajaa Apollo grib atdaliities! 😀
    A Dreef lapelee viss ir pilniigs blekjis, pie tam Delfu komentaaros lielaakaa dalja tautas raksta sakariigaak par lameri Dreef . P.s. pods lv ir pusliidz sakariigs saits

    Atbildēt
  3. coolynx

    Cik sapratu no Core’s teiktā, tad šiem klientiem bija kaut kādas saistības ar Apollo jeb otrādi. Un, ja reiz viņi lūdza palīdzību trešai firmai, kas cik man zināms nav saistīta ar Ogri, tad droši vien, ka bija vajadzība. Apollo var nonest savus ugunsmūrus cik uziet līdz brīdim, kamēr tas neskar klienta intereses. Domāju, ka šajā gadījumā klienti ir kaut kādā veidā dabūjuši ciest.
    Nu kā Apollo klients varu teikt, ka tas nav īpaši forši, ja tevi futbolē no vienas vietas uz otru un atrunājas, ka tas nav tavs pienākums, bet gan citas firmas (to es par Dreef gadījumu).
    Man ir arī negatīva pieredze ar Apollo. Bija doma vienreiz uzrakstīt neliela aprakstu, kā pareizi jārīkojas, kad tavā firmā ievelk UltraDSL pakalpojumu, lai, ja gadījumā rodas problēmas, tās varētu bez sāpēm atrisināt.

    Atbildēt
  4. Dreef

    Nee nu tas keks Ibis (jiiblis) dod. Ja nemaak lasiit manu saitu tad labaak nelasi vismaz pasham kaads mierinaajums.
    1) Es nerakstu speciaalistiem, bet gan citai auditorijai, taapeec mans saits nedaudz atshkjiras no paareejiem un gribas buut ar kaut ko atshkjiriigam nevis klekseet visiem pakalj. Taapeec arii dazhiem paargudriishiem liekas pilniigs blekjis ja paarskrien ar aciim paari
    2) tur par taam “dakshinjaam” vajadzeeja kaartiigi izlasiit. Negaaja runa par to ka vinjsh atnaaca otreiz, jo to vinjsh vienkaarshi neizdariija, kaut gan dziivo manaa rajonaa. Man pasham naacaas iet uz veikalu un pirkt visu nepiecieshamo. Gan vadus uz citaam istabaam, gan ar ko pie sienas pienaglot to kabeli, gan shtekeriishus gan visu paareejo. Nemaz neredzu te LTK vai Apollo profesionalitaati un pilnu pakalojumu paketi.
    3) Taa tantinja tieshaam bija izgaajusi daudz kursus un mazie “cietpauriishi” vai “plaanpieriites” nesaprata zemtekstus. Tie bija pavisam vienkaarshi – taa tachu ir muusu nauda ko vinji tur otraa galaa teeree. Iziet neskaitaamus kursus un iemaacaas visaadas stulbiibas. Un prieksh kam? Laikam vinji domaa, lai paliidzeetu klientiem. Bet redzi klients peec shaadas atshuveejas nebuut nav palicis apmierinaats. Vinsh pat nav ne par ko dziljaak konsulteets, jo taa sieviete pat laaga nesaprata no kaa mani “jaaatshuj”. Vinja pat nebija iedziljinaajusies probleemaa, kur nu veel par paliidzeeshanu. Vinja pat manii laaga klausiities neveeleejaas. Labi veel ka es to taa jautri uznjeemu un nenjeemu tik tuvi pie sirds. Domaaju, ka ne es viens vinjiem shaadi katru dienu bombardee. Es varu veel shajaa jautaajumaa daudz paust savu viedokli, bet daudzi to visu paaraak njem uz kruuts ;-).
    paldies par sapratni 😉

    Atbildēt
  5. Ibis

    To Dreef:
    1) Tavu niku neironizeeju. Tas taa, lai Dainis Reitups liek aiz auss 🙂
    2) Tavus murgus palasiiju tikai taapeec, ka gribeejaas uzraxtiit atsauxmi poda textam.
    3) Ne jau LTK vainiigs, ka tavs telefona aparaac jaanovieto muzejaa.
    4) Vinja (atshuveeja) tak seedeeja draats otraa galaa un nevareeja ar karoti ieliet tev taas zinaashanas, kas tev pietruuka 🙂 Patiesiibaa ir daudz klientu, kas pashi nezina, ko grib 🙂
    Pateicos par iespeeju paust savu atskjiriigo viedokli

    Atbildēt
  6. To Ibis

    1) Piedod ka sanaaca ironizeet Tavu nicku, bet man pirmajaa briidii vienkaarshi paspruka. Un kas ir Dainis Reitups kuram jaaliek kaut kas aiz auss? 😉
    2) Ja tu buutu manus murgus vismaz izlasiijis, tad arii kaut ko saprastu nevis rakstiitu pilniigu blekji, kas uz mani pat neattiecas
    3) Mans telefona aparaats arii ir pilniibaa kaartiibaa. Pie tam man vinji ir veseli 8-i, no kuriem viens nav piesleegts, kaadi 4-i tieshaam suutaami uz muzeju un kaut kur meetaajas, bet 3 ir pilniigaa kaartiibaa un piesleegti pie LTK izdaliitaas telefona liinijas. Pie tam vienam no vinjiem ap jauno gadu tikai gadinjsh izpildiisies ;-). Taa kaa nav mani telefoni jaanes uz muzeju, bet LTK liinija, par kuru es maksaaju saliidzinoshi diezgan lielu naudu par tik nekvalitatiivu pakalpojumu. Kaapeec saliidzinoshi? Nu taapeec, ka esmu apbraukaajis pus Eiropas un nekur taadu bardaku neesmu redzeejis. Pat bagaatajaa Vaacijaa sanaak leetaak maksaat par shiem pakalpojumiem, kur nu veel ASV (taa protams vairs nav nekaada Eiropa).
    4) Un tiem kas tankaa varu veelreiz paskaidrot, ka biju galvas tiesu paaraaks zinaashanaas un shaadi (kaa vinja riikojaas) nekad nebuutu riikojies. Vinja pat nesaprata, ka man nav vajadziigi kaut kaadi paarveidotaaji, bet jauni vadi ar visu paareejo. Protams neesmu gaajis nekaados “tiikla vilceeja” kursos un pietruuka nedaudz veel zinaashanas, ko es arii labpraat apguutu, bet vinja pat to nav apguvusi, jo nekaadas tehniskaas nianses man pat skaidrot netaisiijaas. Vinja vienkaarshi mani visu laiku “suutiija” uz veikalu, lai iegaadaajos rozeti, par 1,7Ls (ko es taa arii neesmu atradis un neesmu sapratis kam taada vajadziiga). Vinja pat izteica fraazes, ka vairumaa es varot dabuut leetaak vai arii kaut kur aarpus Riigas, jo Riigaa ir daargaak. Es vinjai piedaavaaju Valmieru un arii iepirkt kaadus 10 shaadus shtekeriishus, par ko otraa galaa tikai pasmeejaas. Ja veel neesi sapratis, tad vinju uzdevums nav vis cilveekiem paliidzeet probleemaas, bet nomierinaat vinju un novirziit satrauktaa klienta domas uz citaam probleemaam, jo gan jau tie vecie “suudi” ar laiku aizmirsiisies. Taatad esmu man liekas jau pietiekoshi no psihologjijas pamatiem sho to izskaidrojis, jo esmu ieguvis pietiekoshi labu izgliitiibu, lai vareetu spriest patstaaviigi izstraadaajot savu viedokli. Varbuut shaadi veel iet cauri ar kaut kaadiem pensionaariem, kas savas izgliitiibas ieguvushi sociaalisma laikaa, bet ar mani noteikti ne. Esmu briivaa demokraatiskaa valstii un varu paust savu viedokli pat atklaati, ko citi var pienjemt vai arii ne. Eh ko es te taisnojos, jo ir tachu taadi, kam tieshaam ir jaaielej ar karotiiti mutee viss un tie pashi neko nemaak ne atrast, ne izdariit, ne paveikt.
    Es arii pateicos par iespeeju piedaliities diskusijaa 😉

    Atbildēt
  7. Ibis

    Tu laikam taa arii neko neesi sapratis lieliidamies ar saviem telefoniem, labo izgliitiibu un apbraukaashanu pus Eiropas. Ne jau viss, ko raxtiiju pirmajaa atsauksmee bija teemeets uz tevi. Tas bija tikai 4) punkts, kuru tu lieliski atspeekoji, raxtiidams, ka pats gan nopirki visu nepiecieshamo, gan ievilki vadus, gan pievienojot rozeti
    Pie tam ja LTK tevi neapmierina izveelies Vaacijas telekomunikaaciju pakalpojumus. Nu neesmu jau nekaads LTK fans, bet tas ir reaals piemeers uz klientu veerstai organizaacijai. Saprotu, ka gadaas probleemas darbaa un gadaas arii shaadi gruutie klienti, bet vai tu vari nosaukt kaadu lielu organizaaciju, kas ir tikpat augstaa liimenii kaa LTK? Un shajaa sakaraa, vai esi paarliecinaajies, pazvanot uz Apollo, kaapeec bija trauceejumi HomeDSL darbaa? Un vai 256:8 nav 32, kas ir maksimaalais aatrums kB/s, kas LTK (Apollo) jaanodroshina darbdienu vakaros no 18 liidz 8.00 un briivdienaas. Pie tam vinji ir nodroshinaajushies, nenosakot minimaalo pieljaujamo aatrumu – galvenais, lai tikai kustas. Bet tas jau atkal nav par teemu. 🙂

    Atbildēt
  8. Dreef

    Nu principaa es nemaz netaisiijos ar visu to lieliities. Manupraat lieliishanaas skaitiitos, kad es sauktu markas utt. Piemeeram, man ir taadas un taadas markas nokia, mana izgliitiiba ir doktora graads telekomunikaacijaas, esmu bijis taadaa, taadaa un veel taadaa valstii, kur dziivoju taadaa un taadaa viesniicaa. Varbuut mums ir vienkaarshi dazhaadi uzskati. Un pirmajaa atsauksmee diezgan smagi bija teemeets uz mani un pat es taa teikt tiku apliets ar griidas mazgaajamo uudeni. 4-tajaa punktaa gribeeju jau pieveersties konkretaakaam lietaam – taa teikt iztirzaajumam. Un kaa tad es varu izveeleeties vaacijas telekomunikaaciju pakalpojumusm, ja mums Latvijaa ir fikseeto telekomunikaaciju sakaros monopolstaavoklis? Par mobiilajaam telekomunikaacijaam pagaidaam nerunaasim, jo visaa pasaulee vinjas ir daargaakas nekaa fikseetaas.
    Un tik tieshaam es savaa lapaa arii uzrakstiiju, ka vinji ir nodroshinaajushi sev aizmuguri ar to, ka nav noteikushi minimaalo datu paarraides aatrumu. Trauceejumi pagaidaam ir bijushi minimaali – teiksim uz 10min pazuud tiikls. Pazuud tiikls arii tad, kad vinji izdomaajushi man samainiit IP adresi, kad es agresiivi straadaaju tiiklaa. Tad naakas vai nu restarteeties vai vieglaak – sakorigjeet konekciju (samainiit to ip uz vinjiem veelamo). Man lietojot meenesi taa jau ir gadiijies kaadas reizes 3. Un pie visa reaali var pierast, bet vai vajaga. Un es zvaniishu uz to Apollo, kad buus nopietnas probleemas. Pagaidaam es nevaru zvaniit pa tuksho un blajaustiities, ka man vakaraa starp 18.00 un 24.00 nav praktiski nekaads tiikls. Naakas straadaat naktiis. Iedomaajies, ka tev visu laiku tiikls pazustu uz kaadu minuuti. Taa teik “lagotu”. Un kad paraadaas, tad velkaas ar brunjurupucha aatrumu. Un pie tam nav atrunaati arii shaadi siiki trauceejumi. Liigums vispaar tiek sastaadiits vienpusiigi, ko var izlasiit tikai maajas DSL ievilkshanas briidii. Vispaar varbuut kaads arii var visos shajos siikumos saskatiit uz klientu orienteetu kompaaniju, bet man tas nekaadiigi neizdodas. Nav nekaada maaksla monopolstaavoklii kaast pikji un to teereet pa labi pa kreisi raadot kaadi mees labinji. Uz klientu veertsas kompaanijas ir gandriiz visas taas, kuraam ir agjenti, kuri nabadzinji skrien un piedaavaa un dara visu, lai tieshaam klients paliktu apmierinaats. LTK cik noprotu taadu nava. Bet tas nav arii nekaads raadiiitaajs, jo piemeeram arii LMT nav agjentu laikam, tomeer vinji tiiri labi tiek galaa ar probleemaam. Neesmu tik daudz neapmierinaatu klientu redzeejis. Mazaas kompaanijas arii ljoti labi tiek ar probleemaam galaa, jo vinjaam tas ir izdziivoshanas jautaajums, bet LTK uz to vienkaarshi uzspljaut. Viens klients vairaak vai mazaak. Negribi ej. Neko citi taapat nevar piedaavaat. Taadi luuk tie piiraagi. Vareetu jau veel ilgi un dikti diskuteet, bet kaada jeega? Jeega taada, ka es to pasaku publiski un dazhi arii ieklausaas un nav vairs taa, ka es viens taa domaaju, bet jau vairaaki aizdomaajas un ledus leenaam saak kusteeties. Taadeelj arii tapa lamer projekts, jo mees tieshaam dziivojam banaanu republikaa, kur ir izkropljota tirgus situaacija pateicoties muusu veestures nastai. Par to beidzot arii izsakaas ietekmiigas personas. Kaut vai dienaa http://www.diena.lv/komentari/lasit2.php?id=137249 , kur muuseejie muuseejos kritizee. Nemaakam labi taisiit un tikai kaadus cita centienus par tiiro blekji saukaat. Eh

    Atbildēt
  9. core

    OgreLand pagaidaam nav NEKAADS sakars ar APOLLO un, es ceru, ka ari nebuus jo mani PILNIIGI apmierina LATNET ISP! To, ko es esmu zinojis coolynxam, ir taisniiba un par to mani apliecinaaja pashi APOLLO admini un menedzheri un lika mani atvainoties par negadijumiem vairaakiem klientiem.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *