Google CEO Eric Schmidt intervija un WEB 2.0 mode Latvijā

Tos kurus interesē kārtējais stāsts no Googles var paklausīties un noskatīties interviju ar Eric Schmidt, the CEO of Google. Par interviju izlasīju Guy Kawasaki blogā.

Eric Schmidt, the CEO of Google, talks about Google’s industry and competitors, about leading innovation, and career advice.

Starp citu, pirms pāris dienām Mark Pilgrim sāka strādāt Googlē. Man radās neliela viela pārdomām.

Kaut kā baigi bieži populāri weba cilvēki sāk strādāt lielās un populārās kompānijās, it īpaši Google. Varbūt tas ir tagad modē ārzemēs? Jo populārāks blogeris un ietekmīgāks ir tavs blogs (es nedomāju to PR, ko uztaisīja digg.lv 🙂 ), jo lielāka varbūtība, ka tevi paņems kāda liela kompānija pie sevis darbā.

Es saprotu, ka pie mums Latvijā visi viens otru pazīst un tāpēc nav brīnums, ka kāds no mūsu paziņām sāk strādāt kādā lielā uzņēmumā, bet tajā pašā amerikā ir n-miljoni iedzīvotāju un speciālistu jūra.

Par mūsējiem es domāju to, kas notiek LETAs projektos, kur WEB 2.0 fanāts Mārtiņš Barkāns ir ap sevi savācis vairākus šīs jaunās modes piekritējus – Juri Kažu un tagad arī Uldi Zariņu (iz guntisdk ieraksta). Pārējos ekspertus es pagaidām vēl nepazīstu. LETA ir nopublicējusi arī preses relīzi par jauno ekspertu blogiem

No šodienas “nozare.lv” blogos savu viedokli par dažādām norisēm pauž finanšu pakalpojumu analītiķis Edmunds Rudzītis un interneta mediju speciālists Uldis Zariņš.

Patiesībā jau priecē tas, kas šobrīd notiek Latvijā. Lielākie mediji sāk blogoties. Vienīgi vidējais statistikais ierindas cilvēks nemaz nezin, kas ir blogs un RSS. Šādi blogi ārzemēs būtu zelta vērti – pie mums – tuvāko divu gadu laikā to reti kurš novērtēs. Ja šiem ekspertiem nebūs spēcīga motivācija, tad pēc kāda laika viņi izdvesīsies un noplaks. Kaža, protams, ka turpinās ņemties ar jauno mediju lietām.

Bet nu iespējams, ka tam visam apakšā ir kaut kas vairāk. Varbūt, ka manas domas mainīsies jau rīt, kad būšu apmeklējis Komunikāciju Akadēmijas rīkoto konferenci “Drukāto mediju veiksmes formula”.

11.45 – 12.45 Robs Montgomerijs.
Mediju saplūšana.
21.gadsimta izaicinājumi un jaunās drukāto mediju iespējas. Drukāto mediju interneta versijas. Tradicionālā prese un jaunie mediji. Kas izdevējiem jāzina par jaunajiem medijiem un to auditoriju?

Varētu būt interesanti. Redzēsim.

6 thoughts on “Google CEO Eric Schmidt intervija un WEB 2.0 mode Latvijā

  1. guntisdk

    Būtu ļoti labi, ja tu pēc tam varētu padalīties ar informāciju, ko smēlies šajā konferencē. Jo avīžnieki un “dzīvju” dīdītāji negribīgi, bet tomēr – ir apjēguši, ka drīz to papīra strēmeli vairs nepirks kā to pērk tagad.

    Atbildēt
  2. 0nkulis

    gan jau ar laiku cilvēki uzzinās, kas ir blogi, tie paši mediji, jau savējos reklamē. Dienas blogi jau ar daudziem nav sveši. Un kas par to, ka cilvēki nezin, kas ir RSS? Viņiem pagaidām pietiek ieiet pāris lapās un izlasīt, vismaz Latvijas mediju blogu mērogā vēl neprasās RSS, jo to ir salīdzinoši maz un pacietīgajiem oldskūlajiem web lietotājiem ir bookmarki.

    Atbildēt
  3. Vilx-

    Pie tam – esmu tos RSS arī pamēģinājis, bet ātri atgriezos pie parastās lapu apmeklēšanas. Kāpēc? Tāpēc, ka tur nav pilnās ziņas. Man tik un tā ir jāiet uz pašu lapu, lai izlasītu visu rakstu. Un bildes arī nav. Kāda tad jēga no tā RSS? Lai zinātu, ka ir kaut kas jauns tajā lapā? Tāpat katru dienu ir! 😛

    Atbildēt
  4. Snukis

    RSS fiicha domaaju vairaak ir noderiiga parastiem blogiem, kad tev nav jaabradaa pa 50 blogeru lapaam un jaacheko vai ir kas jauns ierakstiits. Kas attiecas uz zinu portaaliem, protams, ka katru dienu ir kas jauns, bet vieglaak manupraat ir redzeet ar RSS paliidziibu kad paraadaas kas jauns par intereseejosho teemu un tad doties uz lapu un palasiities!

    Atbildēt
  5. CooLynX Raksta autors

    Sēžu pasākumā un pēc somu vīra prezentācijas būs Barkāna uzstāšanās. Pagaidām nekas tāds pārāk interesants nebija. Vairāk pastāstīja par jaunajām WEB 2.0 lietām un mazāk par šo tehnoloģiju pielietošanā profesionālā jomā.

    Atbildēt
  6. CapsLock

    Vilx, kad gribās sekot līdzi ikdienā kādiem resursiem 100 – ļoti noder RSS, kur var aši ar acīm noskenēt virsrakstus 🙂

    Arti, man kaut kā liekās tā, ka jāsāk vien ir medijiem blogot tagad, a to var nokavēt vilcienu…

    Atbildēt

Atbildēt uz komentāru CooLynX Atcelt atbildi

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *