Pepsi jauno produktu Tava reklamēs tikai internetā

Interesantas tendences notiek reklāmas tirgū. Lielas kompānijas iet uz zināmu risku un paļaujas uz jauno mediju iespējām. Visiem pazīstamā Pepsi-Cola ir nolēmusi atteikties no klasisko mediju kanālu izmantošanas, tādu kā televīzija un prese, priekšroku dodot internetam, lai reklamētu savu jauno produktu Tava.

Tava

Principā būtu tikai normāli, ja tas būtu produkts, kas paredzēts pusaudžiem vai jaunatnei, bet lielākais izaicinājums kā reizi ir tas, ka dotais produkts ir paredzēts auditorijai, kas ir vecuma grupā no 35 līdz 49 gadiem.

“There used to be an assumption this target was not online,” said Frank Cooper, vice president for flavored carbonated soft drinks at Pepsi-Cola North America in Purchase, N.Y. “But there’s a group in that category that’s ‘reborn digital.’ They’ve lived through the change and learned to adapt to it.”

“This consumer spends significant time online, although what they do may differ from the younger consumer,” Mr. Cooper said. “They’re not I.M.-ing their friends; they’re looking at e-mail or looking up information about travel, music, food.”

Principā tiek mainīts veids kā sasniegt mērķa auditoriju.

“To build trust between a consumer and a brand, people need to feel they’re sharing it with other people instead of a corporation pushing it down on them,” he added. “The goal is to have people experience the product on their own terms and turn them into brand ambassadors.”

Ja viņiem šis produkts aizies, tad tas kalpos kā labs stimuls arī citiem uzticēties šim kanālam.

Uzzināju no db.lv.

8 thoughts on “Pepsi jauno produktu Tava reklamēs tikai internetā

  1. CannibalSmith

    @ Kāposts: Es paredzu, ka tas ir tikai laika jautājums, pirms jaunā tipa nosaukumi (flickr, digg, utml.) pārkāps Interneta robežu. RIMI jau tirgo paiku, kas saucās Sašakū.

    Atbildēt
  2. budzis

    1) Nakamais buus Kaka. Galu galaa JYSK tirgo skapi PISA
    2) Musu i-situacija nopietni atshkiras no usa, bet man jau liekas, ka izmantojot tikai www vinji zaudee visai daudz no potencialas auditorijas (gribetos redzet, kaa pie mums uztaisa kampanju tikai www dotajai vecuma grupai :))… No otras puses, sasniegta tiek auditorija, kas pienjemusi jaunos medijus, kas varetu nozimet, ka vinji ir gatavi izmeginat ko jaunu….

    Atbildēt
  3. limonade

    easy peasy – driiz saaks likt reklaamas ieksh PC games – tipa palaizhot speeli nebuus sppeles intro bet kaudze ar reklaamaam vai arii pirms Bossa killoshnas izleks reklaama – “;šo Bossu nenokillsi ja neiedzersi “Kaka” – oj sory – “Tava”
    visiem buus labi – speelju razhotaaji sanjems papildus pikji par reklameeshanu “Tava” razhotaaji no taa ka teenaageers skries uz bodi iegaadaaties razhojumu utt 🙂

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *